Quick Update! | June 2, 2011

by Joe

Gotta run! Here’s the update! :D Can you believe it’s June already?

Oh, and there’s a new donation bar! Thank you so much for your support with Doc’s bar! This one features a very thirsty (hungry?) Scrufflebeck. Your donations bring him closer to his bowl of (designer) water :D

If you can’t donate, you can also support The Pocalypse by checking out our advertisers! :D Thank you always for your support!

Enjoy Scene 2 – “Doc’s Toys”!

Please continue to vote! :D Bug’s sketch is still the incentive! Thank you for voting everyday!

You can follow The Pocalypse on Facebook (check out our paper doll pictures! Send me your own pics, too!), Twitter and RSS, too!

Advertisement
Subscribe
Notify of
guest
36 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
ryan
ryan
10 years ago

guns and girls looks like the doc likes them

bluhbluh
bluhbluh
10 years ago

‘Doc’ huh?

Remind anyone of a creepy white ballhead?

Rambo1`
Rambo1`
10 years ago

doc u perverted little bastard lool

hyperboy
hyperboy
10 years ago

LFB…. nice
i guess doc likes his girls like he likes his guns: small
(and by small i mean young, what were you thinking)

Delta Pangaea
Delta Pangaea
10 years ago

I’m having flashbacks to The Cricket from MIB.

I wonder why.

Curator
Curator
10 years ago

AHAHAHAHAHA… oh god, I LOVE the Doc! my new favorite character!!! soooo creeptastic!

mutant hunter
mutant hunter
10 years ago

ok i have seen this in moves the little gun is a nuke made into a weapon and its ultra powerful is that correct Joe?

mutant hunter
mutant hunter
10 years ago

sorry for 2 posts but a weapon in gun form not boom end of the world form

Rob
Rob
10 years ago

LFB = Little Fucking Bastard
GFB = Giant Fucking Bastard
BFG – GFB ? :D

timaselj
timaselj
10 years ago

Can I watch? :D

xD I don’t believe that. Soo funny xD

niko
niko
10 years ago

omg lol

NeoWarrior
NeoWarrior
10 years ago

lol!!!!! This one was full to the brim with doc-puns!

Rovage St Laurent
Rovage St Laurent
10 years ago

Ahem…(best Yoda impression)…”Disturbing, this one is”

Jon
Jon
10 years ago

After reading the comments here I’m rather apprehensive of whats gonna happen…..

Jon
Jon
10 years ago

You know I’ve been wanting to ask this for a long time but I never remember. Joe, why are you so pixelly?

Musleblast the Ultimate Gamer
Musleblast the Ultimate Gamer
10 years ago

Oh, brother.

Seriously, I don’t know how he can invent something when his mind is (literaly) in the gutter.

[Oh wait, he still has his brain!!!]

[I think.]

Musleblast the Ultimate Gamer
Musleblast the Ultimate Gamer
10 years ago

Also, I gotta agree with the guy above me. (Nice Yoda impression.)

YoYoDude
YoYoDude
10 years ago

im guessing Joes(charcater) is wanna go in that Uber War Machine. is there gonna be a poll on what to call it?

YoYoDude
YoYoDude
10 years ago

oops thought it didnt have a name :P still, a nickname for it would be awesome

Irene
Irene
10 years ago

LFB – Little Fucking Bastard
GFB – Giant Fucking Bastard

BFG- Big Friendly Giant.

Aethrys
Aethrys
10 years ago

It’s times like this that the colonists need to rethink their not holding the resident mad scientist at gunpoint and making him work on useful things policy.

Vasco Ji
Vasco Ji
10 years ago

Ahhhhhhhhhhh,Joe,you’re so bad,everyone’s thinking that he would take a laser rifle and…FAIL!
Doc lost his sense of time(as most old people do).What about a 20 years girl in 2011 that born on the 60’s?

scavenger
scavenger
10 years ago

i betcha its like the so called puny gun in men in black that put a truck size hole in a cargo truck
hehehe
if it is then oh crap
and seriously????was that a f#@$ing tank in that room??

Ellie
Ellie
10 years ago

How would they get the tank out anyway? The elevator doesn’t look big enough for it.

Leinahtan
Leinahtan
10 years ago

I wenk tuhw Onubyorg si , oh si oht klah

Leinahtan
Leinahtan
10 years ago

Try decoding that one.

mutant hunter
mutant hunter
10 years ago

i went to cyborg city, oh it was (stuck on last one)

FenceHopperDavid
FenceHopperDavid
10 years ago

“Can I watch?”

Haha Doc you are one funny old man

Zombie Killer
Zombie Killer
10 years ago

Oh man hes one big pervert

Me, Myself and I
Me, Myself and I
10 years ago

23? She looks 12 to me.

Belexar
Belexar
10 years ago

It’s obvious that little gun works like the teeny tiny gun from men in black. Still gona be funny, though. Who knows, maybe Joe’s gonna make it weak just to mess with us xD

Auron Cartuum
Auron Cartuum
10 years ago

What are you guys talking about? There is no tank, only a cup holder! Jeez, people today… Wanting f*** shit up with cupholders and their too powerful laser rifles. You all sound like 60 year old women! Next thing you know, you all will want Joe (the one with the mental powers) to make something besides his block fortresses. Well, I won’t hear it. On that note, let me leave you with some food for thought: What would happen if Doc had the powers Joe (same one listed above) has?

niko
niko
10 years ago

JUNE 11 IS MY BIRTH DAY IT IS SO CLOSE and by the way im making my own website called niko.com

Willy
Willy
10 years ago

@Niko
So you’re the one selling the organic facial? XD

NeoWarrior
NeoWarrior
10 years ago

Late update, it seems… Something got me thinking… Either the small gun Doc has is especially made for vampires or he forgot he jammed it a few years ago {I’m actually talking about putting Jam inside the gun}